Ready to go! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Marel Schwering - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Marel Schwering - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Blijf op de hoogte en volg Marel

25 November 2013 | Nederland, Borne


De backpack staat klaar om gepakt te worden, de vaccinaties zijn binnen en het afscheidsfeest is gegeven. Kortom klaar om te vertrekken voor een nieuw avontuur. Na een turbulent en hobbelig schoolleven, wat al begon op de basisschool, was ik maar wat blij dat ik nooit meer naar school hoefde en doorstuderen zou mijn ondergang betekenen. Daarnaast stel ik het werkende leven liever nog even uit zo lang het kan. In Nederland zou je dan een beetje een nietsnut, luiwammes, lamme tak of wat dan ook zijn. Dus wat doe je dan? Dan reis je naar de andere kant van de wereld want dan ben je avonturier, dapper en stoer. En als ik maanden sneeuw, een onplezante stage in Antwerpen en 4 jaar Maastricht kan overleven dan moeten 5 maanden zon, zee en avontuur toch ook niet zo'n probleem zijn?

Aanstaande woensdag zal het vliegtuig om 13.20 vertrekken om mij naar Bangkok te brengen. Daar zal iemand klaar staan met een bordje om mij op te halen en naar het eerste hostel te brengen. Een verdere planning heb ik niet, dat zal het lot gaan bepalen. De definitieve dag dat ik weer het kikkerlandje onder mijn voeten heb is ook nog niet bekend, maar dat horen jullie vanzelf.

Via deze site zal ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden. Maar dat zal afhankelijk zijn van de tijd en zin die ik heb. Daarnaast zal ik waarschijnlijk een radar ontwikkelen voor WIFI dus ben ik ook gewoon bereikbaar via alle wegen die internet nodig hebben.

Dikke doei

Marel



  • 25 November 2013 - 16:55

    Robert:

    Marel,
    Heel veel (reis)plezier en geniet elke dag! Dit is iets wat je misschien maar 1 keer in je leven doet. Te gek !Ik zal met belangstelling je avonturen in het verre oosten volgen. Grtz Robert E.

  • 25 November 2013 - 16:56

    Robert:

    Marel,
    Heel veel (reis)plezier en geniet elke dag! Dit is iets wat je misschien maar 1 keer in je leven doet. Te gek !Ik zal met belangstelling je avonturen in het verre oosten volgen. Grtz Robert E.

  • 25 November 2013 - 18:30

    Staschja:

    Hee Marel,

    Super dat je gaat! Bangkok is fantastisch :)
    Laat even weten als je naar Australië en/of Nieuw-Zeeland komt, kunnen we misschien weer samen sushi eten.

    Have fun and safe flight!

    Stas

  • 25 November 2013 - 21:47

    Manou:

    Haha je sluit het stukje mooi af. Super doei. :)

  • 26 November 2013 - 06:31

    Elin:

    Super geschreven en omschreven. Zie je donderdagavond in Bangkok! Goede reis alvast gewenst. Liefs

  • 26 November 2013 - 18:19

    Malon:

    Heeeel veel plezier Marel!
    Goede reis, doe voorzichtig ;)
    En wie weet kunnen we in april nog meeten in de buurt van Sydney!
    x Malon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borne

Backpacken

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

Na regen komt zonneschijn.

16 Maart 2014

G'day Mate!

27 Februari 2014

Marel <3 Nieuw-Zeeland!!

10 Februari 2014

KIA ORA!!

26 Januari 2014

Bye bye rijst, tuktuks en tempels!
Marel

Actief sinds 31 Jan. 2011
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 14596

Voorgaande reizen:

27 November 2013 - 18 April 2014

Backpacken

14 Februari 2011 - 21 Juli 2011

Stage Antwerpen

Landen bezocht: